Michiel Schreurs is Erik Saat opgevolgd als CEO van Foeth in Barneveld, actief in de in- en verkoop van gebruikte procesapparatuur in Europa.
De onderneming, die in 1908 is opgericht, heeft tegelijk zijn merkidentiteit en huisstijl vernieuwd en positioneert zich met de slogan ‘Reuse to Reduce’. Hiermee onderstreept het bedrijf het belang van de ecologische voetafdruk van machines en installaties. De merkidentiteit bestaat inmiddels uit twee labels; Foeth Stock (gericht op voorraadbeheer) en Foeth Program (gericht op projectmatige oplossingen voor bedrijven).
Food Stock voor de in- en verkoop van machines biedt met 2.280 objecten een ruime keuze aan gebruikte procesapparatuur. Foeth Program levert integrale, circulaire oplossingen voor bedrijven in de food, feed, farma en chemie, zoals de herbestemming van productielocaties.
Michiel Schreurs wil als CEO van Foeth het bedrijf katalyseren naar een nieuw tijdperk van circulariteit.
Zie ook Foeth – Nieuwe groene looks, dezelfde groene visie
Bedrijfsgegevens Foeth